צוות

אין תוכן בעברית

ד"ר ציפי הורוביץ קראוס-ראש המעבדה

ד"ר ציפי הורוביץ-קראוס היא מרצה בכירה למדעי המוח בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה ומנהלת המרכז לדימות מוחי בילדים בפקולטה לחינוך למדעים וטכנולוגיה בטכניון ומרצה בכירה ברפואת הילדים בבית החולים לילדים בסינסנטי, אוהיו בארה"ב. דר הורוביץ-קראוס  היא גם המייסדת והמנהלת המדעית של המרכז לחקר האוריינות והקריאה בבית החולים באוהיו. ד"ר הורוביץ-קראוס היא בעלת תואר ראשון בביולוגיה (2002) ותואר שני בנוירוביולוגיה (2004) מהפקולטה

ד"ר רולא פרח

ד"ר רולא פרח סיימה את לימודי הדוקטורט שלה באודיאולוגיה ודימות מוחי בילדים באוניברסיטת סינסנטי, אוהיו, ואת לימודי הפוסט דוקטורט שלה בבית החולים לילדים בסינסנטי כתלמידת קרן פולברייט. יש לה תואר שני בתחום הפרעות בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב. הקריירה המקצועית של ד"ר פרח כוללת טווח רחב של תפקידים קליניים שונים ופעילויות אקדמיות הכוללות ניהול האגף האודיולוגי במחלקת אף אוזן גרון בבית

מיכל זיוון

מיכל בעלת תואר ראשון בהנדסת חשמל ותואר שני בהנדסה ביו-רפואית מהטכניון. לאחר עבודה של מספר שנים בתעשיה היא פנתה ללימודי דוקטורט במרכז לחקר המוח באוניברסיטת בר אילן במסלול למלגאי נשיא בנושא :ניתוח התנהגות קשבית באמצעות טכנולוגיה מונחית מבט אצל תינוקות בסיכון לפתח הפרעה על הרצף האוטיסטי. מיכל מתענינת במציאת סימנים מוקדמים להפרעות נוירו-התפתחותיות ופיתוח תוכניות התערבות לילדים ולתינוקות בסיכון. משמשת כמנהלת המעבדה במרכז

אוהד נחשון

בוגר תואר ראשון בהנדסת חשמל בטכניון ותואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה. עובד ב"אינטל" במספר משרות במשך יותר מ-15 שנה. לומד לתואר שני בתוכנית "מבטים", ומתכנן להיות מורה למדעי המחשב במערכת החינוך. מתעניין בהיבטים ההתנהגותיים והנוירוביולוגיים של האינטראקציה בין שליטה רגשית וקוגניטיבית לבין תפקודים ניהוליים אצל ילדים ומבוגרים. אוהב לקרוא בעצמו ולהקריא לילדיו (3) ובעל חיבה מיוחדת לספרות ילדים ונוער

אמה טוויט

 אמה בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המוח מאוניברסיטת צפון קרולינה. במהלך תואר זה התמקדה בשמוש במייינדפולנס בקרב סטודנטים בעלי הפרעות קשב וריכוז ועברה הכשרה של הוראה כמורה ליוגה. אמה סיימה תואר שני  בנוירו-פסיכולוגיה מאוניברסיטת מאסטריכט בהולנד ומתענינת במחקר הפרעות נוירו-התפתחותיות ופסיכאטריות בעזרת דימות מוחי. המחקר הנוכחי עליו עובדת עוסק בחקירת רשתות שעומדות בבסיס תיפקודים ניהוליים בזמן מטלות קריאה אצל ילדים עם קשיי קריאה  

ספיר בר

סטודנטית לתואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה. מתנדבת דרך האוניברסיטה ב'עמותת אלווין' וב'גן הילד', שם עובדת עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף עבדה מספר שנים עם ילדים בעלי בעיות התפתחותיות ורגשיות דרך חונכות פר"ח. מתעניינת בתחום הנוירופסיכולוגיה, ועובדת במעבדה כעוזרת במחקר הבודק השפעה של אימון מיינדפולנס על יכולות שפתיות ותפקודיים ניהוליים